امیرعلی پسر ستاره سادات قطبی در حال کوک کردن و تعمیر گیتار !

ازدواج مجریان تلویزیونی با یکدیگر بسیار مورد توجه قرار می گیرد. با این حال طلاق و جدایی انها نیز بسیار رسانه ای می شود. جدایی شهرام شکیبا از همسر اولش و ازدواج دومش به شدت در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد. امیرعلی پسر ستاره سادات قطبی را در پرشین وی ببینید.

   

امیرعلی پسر ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، مجری است فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد، از والیبال به سمت کیک بوکس رفت، بعد از حفظ قرآن به اجرا روی آورد و یک تجربه ناموفق زناشویی هم دارد. ستاره سادات قطبی سال ها پیش ازدواج کرد که با تولد یک فرزند پسر بنام امیر علی این زندگی به جدایی ختم شد.

امیرعلی پسر ستاره سادات قطبی از ازدواج اولش

امیرعلی پسر ستاره سادات قطبیامیرعلی پسر ستاره سادات قطبی از ازدواجش اولش

گیتار، سازی دلنشین و رسا

این ساز که از ارتعاشات سیم ها نوای موسیقی تولید می کند در گذشته تنها شش سیم داشته ولی امروزه انواع مختلف گیتار با چهار، هفت، هشت، ده، یازده، دوازده، سیزده و هجده سیم تولید و نواخته می شوند.

جشن تولد خانوادگی حامد آهنگی در کنار همسر و پسرش

انواع گیتار

ساز گیتار که جایگاه ویژه ای در موسیقی جهان دارد، بر اساس بدنه و صوتی که تولید می کند نسبت به سازهای دیگر از تنوع قابل توجهی برخوردار است که می توان به انواع زیر اشاره کرد:

گیتار کلاسیک

امیرعلی پسر ستاره سادات قطبیاین مدل دارای شش سیم است که سه سیم نایلونی برای نواختن نت های زیر و سه سیم فنری برای نواختن نت های باس می باشد.

گیتار فلامنکو

ساز اصلی سبک فلامنکو بوده که به اسم گیتار اسپانیایی نیز معروف است و شباهت هایی مثل تعداد سیم ها با گیتار کلاسیک دارد.

نکاتی برای انتخاب گیتار خوبانتخاب گیتار خوب

گیتار آکوستیک

این مدل معمولا شش سیم دارد ولی بر خلاف گیتار کلاسیک همه سیم ها فلزی بوده و به هم نزدیکتر هستند. گیتار آکوستیک دسته ای باریک تر و کاسه صدایی بزرگتر از گیتار کلاسیک دارد، در نتیجه نوایی که تولید می کند یک زنگ خاص دارد.

گیتار الکتریک

این ساز که از محبوب ترین سازهای قرن بیستم است، در سبک های متال و راک به عنوان ساز اصلی استفاده می شود. گیتار الکتریک سازی پیکاپ دار است که صدا توسط پیکاپ ها تولید و تنظیم می شود.

گیتار بیس

گیتار بیس در بیشتر موسیقی های عامه پسند مثل پاپ و راک کاربرد دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.