پوکو

بازیگر نقش شاهزاده جامیونگ گو (پوکو) کیست

جونگ ریو وون بازیگر نقش شاهزاده جامیونگ کو (پوکو) میباشد او متولد 21 ژانویه 1981 در کره جنوبی است اما اصالتا اهل استرالیا است پدر و مادرش از استرالیا به کره مهاجرت کردند اما خودش در کره به دنیا امده است و وارد سینمای کره جنوبی شده است او علاوه بر بازیگری در زمینه خوانندگی نیز فعالیت میکند و عضور گروه اواز Shakra میباشد.

 

بیوگرافی جونگ ریو وون

جونگ ریو وون در 21 ژانویه 1981 در سئول کره حنوبی متولد شد و بازیگرو خواننده کره ای میباشد او در سن نوجوانی به کشور پدری اش یعنی استرالیا مهاجرت کرد اما بعد از اینکه وارد دانشگاه شد مجددا به کره جنوبی امد.

 

سوابق

او در سال 1999 به عنوان دانشجو به کره آمد و در آن زمان برای کار در یک پاساژ در نزدیکی ایستگاه گانگنام مشغول به کار شد اما چون صدای خوبی داشت پیشنهادی برای خواننده شدن دریافت کرد و در سال 2000 آزمون آزمایشی خوانندگی دادو موفق شد به عنوان عضوی از گروه دخترانه Shakra اولین حضور خود را آغاز کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش شاهزاده جامیونگ (پوکو) کیست + عکس و همسر واقعی

او با بازی خوب در کنار کیم سان آه و دانیل هنی در درام نام من کیم سام سون است، به عنوان یک بازیگر جهشی به جلو کرد پس از ترک شاکرا در سال 2004، به بازیگری روی آورد.

 بازی در سریال امپراطور افسانه ها

 

جونگ ریو وون در سال 2009 در سریال امپراطور افسانه ها به ایفای نقش پرداخت و نقش شاهزاده جامیونگ گو (پوکو) را بازی کرد که به شهرت رسید و این مهمترین تجربه بازیگری او به شمار می اید.

 

این سریال روایتگر ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیر مردی جاه‌طلب است. داستان در مورد تسخیر امپراطوری ناکرانگ به دست گوگوریو می‌باشد.

هودونگ فرزند موهیول طبق نقشه به ناکرانگ فرار می‌کند و پناهنده سیاسی می‌شود. در این میان دختر دوم امپراتور چویری، لاهی، به هودونگ علاقه‌مند می‌شود و با او ازدواج می‌کند. اما علاقه اصلی هودونگ، دختر اول امپراتور (جا میونگ) است.