سلفی دو نفره و زیبای مهدی سلطانی و نهال دشتی بازیگر جیران

نهال دشتی بازیگر جوان سینمای ایران است که با بازی در سریال شهرزاد شناخته شد. او در این سریال نقش دختر مهدی سلطانی را ایفا میکرد. امروز در پرشین وی می خواهیم سلفی دونفره نهال دشتی بازیگر جیران و مهدی سلطانی را برای شما قرار دهیم

   

سلفی نهال دشتی بازیگر جیران

مهدی سلطانی در کنار نهال دشتی بازیگر جوان

نهال دشتی بازیگر جیرانسلفی نهال دشتی بازیگر جیران

درباره نهال دشتی بیشتر بدانید

او بازیگر توانمند و جوان ایرانی متولد دوازدهم شهریورماه سال ۱۳۷۱ در تهران می باشد این هنرمند فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرده است و مدت زیادی نیز در این عرصه فعالیت داشته و سپس وارد تلویزیون شده است.

وی بازیگر جوان و با استعداد ایرانی دارای مدرک تحصیلی سینما از دانشگاه سوره بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۹ با تئاتر آغاز کرده است. او علاوه بر تحصیلات آکادمیک دانشگاهی دوره های بازیگری متنوع را گذراند و با نقش آفرینی در سریال شهرزاد به دنیای بازیگری معرفی شد. بازیگران مطرح سینما همچون شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی, پریناز ایزدیار و علی نصیریان از جمله بازیگران این سریال هستند.

بازیگر شهرزادبازیگر شهرزاد

این بازیگر جوان ساخت ۳ فیلم کوتاه و ۲ انیمیشن کوتاه را در کارنامه هنری خود داشته و بازی در ۵ فیلم کوتاه تعطیلات،چشم انداز یک رویا و .. را تجربه کرده است. وی علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری سابقه ی مدلینگ نیز دارد. او سپس فعالیت هنری خود را باز سریال شبکه خانگی «شهرزاد» آغاز کرد او در این سریال که کاری از حسن فتحی بود حضور پیدا کرد و خوش درخشید. حرفه ای ترین اثری که نهال دشتی در آن حضور پیدا کرده است این سریال می باشد پس از آن نیز در چندین فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته است.

نهال دشتی بازیگر جیرانعکس نهال دشتی بازیگر جیران

وی به تازگی در نقش ستاره خانم چهارمین همسر عقدی ناصرالدین شاه را در سریال جیران ایفا کرده است. او دربا ه همکاری با حسن فتحی گفته:

ناصرالدین شاه ۴ زن عقدی دارد. «تاجی» «شکوه» «گلین» و «ستاره»؛ که ستاره، چهارمین زن عقدی شاه است. ستاره نسبت به بقیه زنان شاه، ساده‌تر و شادتر است و فکر و دغدغه جانشینی فرزندانش برای ولیعهدی را ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.