صندوق بین‌المللی پول: سقوط چشمگیر ذخایر ارزی ایران

صندوق بین‌المللی پول درگزارش خود از وضعیت کشورهای خاورمیانه می‌گوید ذخایر ارزی قابل دسترس ایران درسال ۲۰۱۸ حدود ۱۲۱.۶ میلیارد دلار بود، اما پارسال به ۱۲.۷ میلیارد دلار سقوط کرد وامسال به ۸.۸ میلیارد دلار کاهش خواهد یافت.  ادامه مطلب ...

خطر سرطان با سبد غذایی اشتباه

تمامی تحقیقاتی که تاکنون انجام شده این موضوع را به اثبات رسانده که سبک زندگی و عادات تغذیه‌ای می‌تواند در پیشگیری از سرطان مفید باشد. برخی متخصص غذاهایی را به عنوان ضد سرطان می‌شناسند.

  

ادامه مطلب ...

اس ام اس تسلیت و عکس پروفایل ویژه شهادت امام حسن عسکری

هادی (ع) و حدیث یا سلیل (س) است. ایشان به مدت ۶ سال مقام امامت مسلمین را بر عهده داشتند و سرانجام در سن ۲۸ سالگی به دست معتمد عباسی در ۸ ربیع الاول ۲۶۰ هجری قمری به شهادت رسیدند. امسال ۸ ربیع الاول با ۴ آبان ۹۹ مصادف است. به همین مناسبت، ما امروز برای شما، مجموعه از جدیدترین متن های تسلیت، عکس پروفایل و عکس نوشته های جدید ویژه شهادت امام حسن عسکری (ع) ۹۹ قرار داده ایم. شما می توانید از این عکس نوشته ها به عنوان عکس پروفایل خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.  ادامه مطلب ...

علیرضا فتحی‌ پور درگذشت؛ علت فوت و بیوگرافی

مدیر گروه علوم قرآنی رادیو قرآن – شنبه (۱۹ مهرماه)، پس از تحمل یک دوره بیماری، از دنیا رفت.

مرحوم علیرضا فتحی‌پور روزهای پایانی عمرش را در آی‌سی‌یو بیمارستان بستری بوده و امروز (۱۹ مهر) در سن ۴۸ سالگی دار فانی را وداع گفت.

  
ادامه مطلب ...

بیوگرافی محبوبه بیات بازیگر قدیمی و همسرش

محبوبه بیات بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران نیز پس از مهاجرت کشف حجاب کرد از عملکرد دولت انقاد کرد. بیات همچنین بعد از خروج از کشور از بازی در فیلم های مسعود ده نمکی اظهار ندامت کرده است. 
ادامه مطلب ...