زندگی نامه امیر خلوت

امیر خلوت خواننده یکی دیگر از رپر های نام آشنا و قدیمی رپ و هیپ هاپ پارسی است که بسیاری از علاقه مندان به موسیقی زیر زمین نام او را شنیده اند و یا کار ها و در واقع موزیک های او را پلی کرده اند. در این پست مطالبی را در ارتباط با بیو گرافی امیر خلوت و زندگی نامه او در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. موزیک های امیر خلوت نیز موزیک های شاخصی در رپ پارسی است که چندی از ان ها را در این پست به شما معرفی می کنیم پس در ادامه با تانی نیوز همراه باشید.

خلوت

بیوگرافی امیر خلوت خواننده

بیوگرافی امیر خلوت خواننده : امیر خلوت لقب رپی و اسم آرتیست خوب کشورمون امیر حسین ترکمان هستش که جزو با استعداد ترین رپر های ایران می باشد وی توانست در سنین پایین وارد رپ پارسی بشه و به سرعت به شهرت و معروفیت قابل قبولی برسد و از این جهت هستش که او را یکی از با استعداد ترین رپر های ایران می دانند. امیر خلوت در چندین موزیک خودش نشان داد که استایل کاملا متفاوتی از سایر رپر های هم عصر و هم سن و سال خودش دارد او با یک فلوی خاص و کاملا فوق العاده رپ خودش رو از بقیه متمایز کرده است.

همچنین یکی دیگر از جذابیت های خفن امیر khalvat که موزیک ها و ورس های او رو برای طرفداراش بسیار جذاب و شنیدنی کرده است، استفاده از جامپ های فوق العاده سری و به موقع در اشعار او است که مثل و مانندش رو خیلی کم از سایر رپر ها دیده ایم.
به منظور توضیح دادن بیوگرافی امیر خلوت و همسرش همین بس که بگوییم او تا کنون هیچ مطلبی را در ارتباط با ازدواج خودش با شخصی را منتشر نکرده است و اگر در سایت های مختلف در این رابطه مواردی ذکر شده است صحت نداشته و ندارد. شاید تصاویری از امیر خلوت با خانم هایی در فضای مجازی منتشر شده باشد، اما این تصاویر هیچ کدام به عنوان تصویر منتشر شده از امیر و همسرش نبوده و صرفا تصاویری از امیر در کنار طرفدارانش می باشد.
بیوگرافی امیر خلوت از تاریخ سی و یکم تیر سال هزار و سیصد و هفتاد و یک در منطقه غرب تهران شروع شد.

وی از دوران راهنمایی و دبیرستان بود که علاقه به موسیقی به خصوص از نوع زیر زمینی اش را در خود احساس کرد و برای تحقق هدفش که به شهرت و قدرت رسیدن در رپ پارسی بود شروع به تلاش کرد. khalvat برای شروع تعدادی موزیک منتشر کرد که با چندین نفر از دوستان دوران دبیرستانش این کار را انجام داد. وی به حدی علاقه به رپ پارسی و میتینگ های رپی داشت که در بتل های رپی که پارک های تهران و اماکن عمومی آن برگزار می شد حضور پیدا می کرد و در این بتل ها که در واقع همان جنگ لفظی رپر ها به کمک رپ با یکدیگر است، شرکت کرده و با ورس های خفنش برنده بتل های رپی می شد.
یکی از موارد مهم به شهرت رسیدن در زندگینامه امیر خلوت، شرکت کردن در همین بتل های رپی بود چرا که به علت خفن بودن کار ها و ورس هایش با سرعت بیشتر اسمش بر سر زبان ها افتاد و با رپر های حرفه ای دیگری دیدار داشت و توانست با یک تیم قوی آشنا شود. آشنایی امیر خلوت با افراد مختلف سر انجان منجر شد تا امیر با گروه کار درست تن به ده آشنا بشود و جزو آن گروه شد. امیر خلوت در این گروه در کنار رضا موتی، شارلاتان، پرهام سزار، جاستینا، آ ام آ و غیره به کار خود ادامه داد. در این گروه کار های خفنی مثل دست تو جیب توسط امیر خلوت و گروهش ساخته شد که در زمان خود موزیک قوی محسوب می شد. در رابطه با گروه تن به ده باید بگوییم که دو سال بعد از جدایی امیر از این گروه، بر خلاف در اوج بودن و شنیده شد به صورت نا گهانی گروه از هم پاشید و بسیاری از اعضای گروه نیز دیگر حتی به تنهایی هم کاری منتشر نکردند.

amir khalvat

زندگی نامه امیر خلوت در یک خانواده معمولی با درآمد عادی گذشت و او توانست از چنین خانواده ای به چنین جایگاه و شهرت قابل ملاحظه برسد. امیر خلوت پس از جدایی از گروه تن به ده مدتی به تنهایی و با فیت با افراد غیر مشهوری که تنایل به چهره شدن در رپ رو داشتن، موزیک ساخت که البته برخی از این موزیک ها نیز خوب بودند.

امیر خلوت به وسیله فیت دادن با افراد نا شناس و دریافت هزینه از آن ها، راه کسب در آمدی برای خود جور کرده بود که البته کاری بسیار طبیعی است و اغلب رپر های بزرگ از این روش در آمد زایی می کنند. ورس های امیر نیز در بسیاری از سایت های رپی به فروش می رسد. او بعد از مدتی که به صورت جدا گانه کار کرد چند فیت خوب هم با رپر های بزرگ کشور مان کار کرد که معروف ترین و بهترین آن فیت amir khalvat با ممدرضا شایع بود که آن هم در آلبوم فرکانس منتشر شد.

مضمون این موزیک دیس به رپر های بزرگی چون پیشرو و حصین و هیچکس بود که از کشور به هر طریقی خارج شدند و شعار های قدیمی خود را فراموش کردند. امیر خلوت طی چندین موزیک در سال نود و چهار با حصین ابلیس کل کل و دیس بازی داشت و هم در سال نود و پنج با سهراب ام جی، که در این بین حصین جواب خاصی به او نداد اما سهراب ام جی به خوبی و طی یک دیس بک جواب امیر رو داد و یک بتل رسمی بین این دو رپر شکل گرفت توجه بسیاری از هواداران رپ پارسی را به خود جلب کرد.

خلوت رپر

آهنگ های خلوت

آهنگ جدید امیر خلوت با عنوان موزیک شیشه خورده از رپ پارسی و رادیو جوان پخش خواهد شد که خبر بسیار مهمی برای طرفداران و مخطبان او می باشد و رپر هایی همچون شایع از این موزیک امیر خلوت به وجد آمده اند و امیر رو برای این موزیک تحسین کردند. امیر خلوت از سال 87 به بعد موزیک های خود را منتشر کرد که در این بین چند تا از موزیم های او را برای شما معرفی می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.