بیوگرافی حسین وفایی اسنوکر باز و همسرش +سوابق و عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی حسین وفایی اسنوکر باز و همسرش +سوابق و عکس و پیج اینستاگرام او را در این صفحه مشاهده نمایید.


  حسین وفایی رودرروی مرد شماره یک جهان :: ورزش سه

 

بیوگرافی حسین وفایی

حسین وفایی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۷۳ در آبادان میباشد او بازیکن اسنوکر حرفه‌ای ایرانی است

او اولین بازیکن حرفه ای اسنوکر ایرانی در تاریخ این بازی بود.

 

تلاش او برای سفر به بریتانیا برای واجد شرایط شدن در مسابقات بزرگ در تقویم اسنوکر به دلیل مشکلات ویزا رد شد، اما او در فوریه 2015 ویزای انگلستان را گرفت.

اولین افتخار

اولین تورنمنت بین المللی او قهرمانی اسنوکر آماتور زیر 21 سال جهان در سال 2009 بود. او به مرحله 16 پایانی رسید، جایی که با پنج فریم بر سه مقابل لیو چوانگ شکست خورد.

 

او در بازی‌های آسیایی 2010 در گوانگژو، چین در مسابقات انفرادی اسنوکر شرکت کرد و در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه 4–1 توسط دچاوات پومجانگ شکست خورد.

در دسامبر 2010، او در مسابقات قهرمانی اسنوکر آماتور جهان بازی کرد و به مرحله 16 نهایی رسید، جایی که 5–1 از لئو فرناندز شکست خورد.

 

در آوریل 2011، او به فینال مسابقات اسنوکر قهرمانی زیر 21 سال ACBS آسیا رسید، اما 7–3 به کائو یوپنگ باخت.

  • همچنین ببینید بیوگرافی سرنا ویلیامز تنیسور و همسرش

بعداً در یک ماه او در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا ACBS شرکت کرد، اما نتوانست از مرحله گروهی عبور کند. او در گروه C شرکت کرد و با یک برد و سه باخت در جایگاه چهارم قرار گرفت .

 

مسابقات جهانی زیر 21 سال   2014

در می 2014، حسین وفایی با از دست دادن تنها یک فریم در مرحله مقدماتی، به عنوان نفر اول گروه خود در مسابقات اسنوکر قهرمانی زیر 21 سال جهان IBSF 2014 راه یافت. او سپس ماتئوش بارانوفسکی لهستانی را با نتیجه 7–3 در نیمه نهایی شکست داد و اولین 147 امتیار در تاریخ مسابقات را در این روند جمع آوری کرد.

او این عنوان را با شکست دادن جاش بویلئو 8–3 در فینال به دست آورد.

بیوگرافی حسین وفایی اسنوکر باز

 

شکست قهرمان جهان

حسین وفایی بعد از شکست دادن سالیوان، این بار به مرد شماره یک اسنوکر دنیا هم رحم نکرد و یک شگفتی بزرگ را رقم زد.

بعد از چند سال حضور در میان حرفه ای های جهان به نظر می رسد دیگر بازی برابر وفایی برای اسطوره های اسنوکر جهان به یک تونل وحشت تبدیل شده و این بار نوبت به مرد شماره یک جهان رسید که مقابل این ستاره ایرانی شکست را قبول کند.

 

حسین وفایی اخیرا کار خود را در مسابقات قهرمانی انگلستان که یک تورنمنت حرفه ای اسنوکر و از معتبرترین رقابتهای جهان شمار می رود، آغاز کرده است.

اما حسین وفایی در دور نخست مسابقات قهرمانی انگلیس به مصاف پانگ جون ژو رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۴ در این دیدار به پیروزی برسد. ستاره اسنوکر ایران که رنک 63 جهان را در اختیار دارد، توانسن این رقیب چینی که دارای رنک 66 بود را از پیش رو بردارد و در دور بعد برای رقم زدن یک شگفتی بزرگ وارد میدان شد.

 

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام میتوانید با آیدی hosseinvafaei1 مشاهده نمایید.

  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.