ماجرای جنجالی بیمه کردن معده مستر تستر توسط بیمه تعاون

 معده حمید سپیدنام معروف به مستر تستر توسط رکت بیمه تعاون بیمه شد. با جزئیات این خبر و واکنش های آن همراه ما باشید   


ماجرای بیمه کردن معده مستر تستر و واکنش ها

حمید سپیدنام معروف به مستر تستر، جمعه 6 اسفند 1400 در طی مراسمی به عنوان برترین های مستر تستر رستوران های منتخب خود را انتخاب و جوایزی به آنها اهدا کرد.

این مراسم در هتل مجلل اسپیناس پالاس تهران برگزار گردید. شرکت بیمه تعاون یکی از اسپانسرها و حامیان این مراسم بود.

ماجرا به اینجا ختم نشد. در طی مراسم که نماینده شرکت بیمه تعاون نیز حضور داشت، اعلام شد که معده حمید سپیدنام معروف به مستر تستر توسط این شرکت بیمه شده است.

مستر تستر

 
 

بیمه تعاون یکی از زیر مجموعه های وزارت تعاون است. بیمه کردن معده مستر تستر که بسیاری از کاربران در فضای مجازی او را نماد مصرف گرایی و شکم چرانی می دانند توسط این شرکت بیمه واکنش های مختلفی را در پی داشت.

راه کارهای پیشگیری از سرماخوردگی های پاییزی

به گزارش اقتصاد آنلاین ، هرچند بیمه شدن معده مستر تستر بر اساس آنچه در عرف دنیا وجود دارد، امری نامعقول نیست. اما سوال این است که چرا بیمه تعاون با تبلیغاتی فراوان دست به چنین کاری زده است؟ آیا شیوه های بهتری برای برندینگ وجود نداشت؟

برخی واکنش ها مبنی بر این است که اصل این کار در یک شرایط نرمال مشکلی ندارد ولی در وضعیت امروز کشور که وضعیت معیشتی روز به روز برای مردم دشوارتر می شود، چرا باید زیرمجموعه وزارت تعاون در چنین شریط اقتصادی بد مردم، دست به چنین کج سلیقگی زند و برندینگ خود را دقیقا در نقطه مقابل این افراد یعنی کسب و کاری که به غذاهای لوکس اختصاص دارد، تعریف کند؟

آیا مجموعه آقای وزیر از وظیفه خود در قبال فقرا و شکم های گرسنه فارغ شده که اکنون با بیمه کردن معده آقای تستر چنین شوی عجیبی را در یکی از زیرمجموعه های خود به راه انداخته است؟

و آیا وزیر از این اتفاقات خبر دارد یا همچنان مشغول انتصابات حاشیه دار در سایر حوزه های وزارتخانه است؟ آقای وزیر در این اتفاقات کجاست؟

واکنش های منفی نسبت به این اقدام شرکت بیمه در فضای مجازی و کاربران نیز در شکل های مختلف ادامه دارد…

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.