فرزند سحر دولتشاهی و همایون شجریان در راه است

از ماه ها پیش شایعه رابطه سحر دولت شاهی و همایون شجریان مطرح شد. انتشار عکس های دونفره آنها در مکان های مختلف این شایعه را قوی تر کرد.به تازگی سحر دولتشاهی با انتشار عکسی ماجرای بچه دار شدن آنها را مطرح کرد. در ادامه در پرشین وی ماجرای فرزند سحر دولتشاهی و شجریان را ببینید

   

فرزند سحر دولتشاهی و همایون شجریان

اگر خیلی انسان‌های وارسته‌ای نیستید و فعل و انفعالات سلبریتی‌ها برایتان جذاب است، با خبر باشید که پست اخیر سحر دولتشاهی و کامنت همایون شجریان (اموجی جوجه) نشان می‌دهد که فرزندشان در راه است.

به واکنش‌های مصطفی کیایی و مهراوه شریفی‌نیا هم توجه کنید که تلویحا ماجرا را تایید کرده‌اند.

فرزند سحر دولتشاهی فرزند سحر دولتشاهی

 

 

ماجرای رابطه سحر دولتشاهی و همایون شجریان چیست

از ماه‌های پیش شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان در میان فکار عمومی، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح است.یک پست اینستاگرامی از سحر دولتشاهی ، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون باز هم بحث هایی درباره رابطه او با همایون شجریان خواننده مشهور موسیقی سنتی ایجاد کرده است.

به بهانه شایعه فرزند سحر دولتشاهی درباره رابطه اش با همایون شجریان بیشتر صحبت می کنیم.سحر دولتشاهی با انتشار عکسی از کودکی همایون شجریان که با یک ایموجی قلب قرمز همراه بود، تولد وی را تبریک گفت و در پستی جداگانه نیز موزیک ویدئویی از سریال «می خواهم زنده بمانم» منتشر کرد که خود از بازیگران اصلی آن است و خوانندگی آن را همایون شجریان برعهده دارد.

تبریک تولد همایون شجریانتبریک تولد همایون شجریان

نحوه تبریک تولد دولتشاهی به شجریان مو.رد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری درباره رابطه او با شجریان اظهار نظر کردند.

اما این همه داستان نبود، پست مارال بنی آدم، بازیگر سریال «همگناه» و همسر علی سرابی، به مناسبت تولد همایون شجریان هم جنجالی شد.

مارال بنی آدم برای تبریک تولد این خواننده ی سرشناس عکسی از خود و همسرش علی سرابی در کنار همایون شجریان و سحر دولتشاهی را منتشر کرد.

پست مارال بنی آدمپست مارال بنی آدم

این پست بازار گمانه زنی را بیش از پیش داغ و این موضوع را بار دیگر سوژه ی بحث کاربران فضای مجازی کرد.

از ماه‌های پیش شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان در میان فکار عمومی، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.