فریبا نادری در جشنواره فیلم «خائن کشی»

فیلم سینمایی خائن کشی ساخته مسعود کیمیایی در جشنواره فجر اکران شد. در این مراسم بازیگران خوب فیلم حضور پیدا کردند. امروز در پرشین وی می خواهیم تصاویری از حضور فریبا نادری در جشنواره فجر را برای شما قرار دهیم

   

عکس فریبا نادری در جشنواره

فریبا نادری تصاویری از خودش در جشنواره فجر را منتشر کرد

فریبا نادری در جشنوارهفریبا نادری در جشنواره فجر
فریبا نادری در جشنوارهفریبا نادری

تیزر فیلم «خائن کشی» ساخته مسعود کیمیایی و بازیگری فریبا نادری

درباره نشست خبری فیلم خائن کشی بیشتر بدانید

نشست خبری فیلم “خائن کشی” در سالن همایش‌های برج میلاد" title="برج میلاد" target="_self"> برج میلاد برگزار شد. این نشست بدون مسعود کیمیایی کارگردان فیلم برگزار شد.او پیش از این از مورد قضاوت قرار گرفتن در داوری جشنواره انصراف داده بود.

اما در این نشست اوجی عمل جراحی کیمیایی را علت نیامدن وی به این نشست عنوان کرد، اما مهران مدیری گفت که علت نیامدن وی بخاطر اعتراضات وی بوده است.

اوجی درباره اعتراض‌ها به جشنواره از سوی کیمیایی‌ها گفت که رسانه‌ها بهتر می‌دانند البته در مورد پولاد کیمیایی نمی‌دانم اما درباره مسعود کیمیایی باید گفت که او نامه نوشت که همه آن را می‌دانند و چیزی فراتر از آن هم من نمی‌دانم.

به بهانه حضور فریبا نادری در جشنواره برای اکران خائن کشی درباره این فیلم بیشتر صحبت می کنیم.اینکه فلیمسازان جوان زیادی در این جشنواره هستند نمی‌خواستند به عنوان فیلمساز سن و سال‌دار مورد قضاوت قرار بگیرند. من هم به تصمیم شخصی ایشان احترام گذاشتم.

مدیری درباره بازی خود در فیلم خائن‌کشی و اینکه بازی‌اش به اعتراف خودش در “درخت گردو” بد بوده است، گفت: آن نقش را به‌خاطر دوستی قبول کردم که بازی خوبی نشد. اما مگر می‌شود با کیمیایی بازی کرد و بد باشد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.