زمان پخش و اسامی بازیگران فصل دوم سریال جزیره

 سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم در فصل اول به اتمام رسید. با اسامی بازیگران و جزئیات ساخت فصل دوم این سریال با ما همراه باشید

   

خلاصه داستان سریال (جزیره)

سریال جزیره در ژانر خانوادگی و اجتماعی می باشد و روایتگر داستان خبرنگاری به نام صحراست که وارد جزیره می شود و به دنبال حقایقی می گردد. او که پیش از اینکه شکست عشقی خورده بود، ناخواسته درگیر ماجرای عشقی دیگری با فردی با نام ارشد شاهنگ می شود. او نیز دیگر روابط پیچیده خانوادگی و تجاری می باشد. در این بین صحرا نقش مهمی در زندگی ارشد پیدا می کند…

سریال جزیره | دانلود و تماشای آنلاین با بالاترین کیفیت | اختصاصی از فیلیمو
 

 

بیوگرافی بازیگران سریال گل های گرمسیری با نقش

اسامی بازیگران و سایر عوامل

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی علی طالب آبادی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری و از سریال های اختصاصی فیلیمو می باشد. بازیگرانی که در آن نقش آفرینی کرده اند:

امیر مقاره

شادی مختاری

محمد رضا فروتن

اکبر زنجان پور

میترا حجار

غزل شاکری

هنگامه قاضیانی

زهیر یاری

کاظم سیاحی

حسام منظور

مینا وحید

امیر کاظمی

السا فیروزآذر

حمید رضا پگاه

بیتا فرهی

شیرین بینا

سامیه لک

پوراندخت مهین

و…

 

عدم حضور بازیگران اصلی

امیر مقاره در نقش ارشد شاهنگ و یکی از کاراکترهای اصلی این سریال، حضورش را در فصل دوم منتفی کرده است و حضور نخواهد داشت. محمد رضا فروتن نیز که از بازیگران اصلی این سریال است از ادامه همکاری با این سریال انصراف داده است.

 

زمان پخش فصل دوم سریال جزیره

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم در فصل اول در 14 فصل پخش گردید. قسمت های پایانی سریال در این فصل نسبت به قسمت های قبلی هیجان بیشتری داشت و به اوج خود رسیده بود.

فصل اول با نشان دادن تزلزل و خطر فروپاشی خانواده شاهنگ و درگیری اعضای خانواده بر سر قدرت و ثروت و بلاتکلیفی رابطه صحرا و ارشد به پایان رسید.

حالا این سریال با توجه به انصراف بازیگران اصلی آن همچون امیر مقاره و محمد رضا فروتن برای حضور در فصل دوم  همراه است. از طرفی عدم تمایل فیلیمو به ادامه ساخت فصل دوم، به طور کامل منتفی ست و ساخته نمی شود. روابط عمومی پلتفرم فیلیمو  پیش از این نیز ساخت فصل دوم برخی سریال ها را به دلیل عدم استقبال و… منتفی اعلام کرده بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.