بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال (بعد از آزادی) + خلاصه داستان و معرفی

 سریال «بعد از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر که مراحل ساخت آن در حال اتمام است به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد با معرفی بازیگران این سریال و خلاصه داستان آن با ما همراه باشید   سریال پس از آزادی به مرحله صداگذاری رسید

خلاصه داستان سریال (بعد از آزادی)

سریال (بعد از آزادی ) زندگی خانواده ای در دوران جنگ است در خلاصه داستان آن آمده است:

هر روز با عطر گل های باغ های شهریار از خواب بلند می شدم مادرم خدا بیامرز به باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود.بنده خدا اکثر موقع ها تنها بود بابام که راننده بیابان بود صبح تا شب پشت نفتکشش دنده عوض می‌کرد و بنزین جابجا می‌کرد راه نزدیک از ۴، ۵ ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزین های جنوب و مرکز تهران بود.

  زمان پخش و معرفی ویژه برنامه‌های تلویزیونی (شب یلدا ۹۹)
 

 

بازیگران و عوامل سریال بعد از آزادی

از جمله بازیگران این سریال میتوان به 

خسرو شهرزاد

رضا داوودنژاد 

اندیشه فولادوند

 اصغر همت

قاسم زارع

مرتضی اسماعیل کاشی

سام کبودوند

آزاد سیفی و… می‌باشند.

تهیه‌کننده آن سعید سعدی به کارگردانی علی باشه آهنگر در ۴۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای ساخته شده است.

 

بیوگرافی حسین وفایی اسنوکر باز

بیوگرافی رضا داوود نژاد

رضا داوود نژاد متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران است فرزند علیرضا داوودنژاد کارگردان سینماست. او داور هفدهمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان بوده است. در فیلم های بسیاری مانند لبخند،مصائب شیرین، فراری، کلاس هنرپیشگی و در سریال های تلویزیونی پشت کنکوریها، باغچه مینو، زندگی به شرط خنده و نون و ریحون ایفای نقش کرده است.

 

 

بیوگرافی اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند متولد ۷ مهر ۱۳۶۱ در تهران است او شاعر و بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر است. اولین حضور حرفه‌ای‌اش در فیلم «سربازهای جمعه گردانی» مسعود کیمیایی بوده است و در فیلم‌های «مریم مقدس» ، «اپیزودهای سه گانه ستاره ها»،« سنگ کاغذ قیچی»، «چهار انگشتی» ،« سن‌پترزبورگ» و «ایراندخت» به ایفای نقش پرداخته است و در مجموعه خانگی »«دراکولا» از مهران مدیری بازی کرده است.

 

 

بیوگرافی سام کبودوند

سام کبودوند متولد سال 1361 است. او در رشته مهندسی معدن درس خوانده اما بازیگری یکی از دغدغه های جدی او بوده و همیشه این هنر را پیگیری کرده است. او این رشته را از تئاتر شروع کرد و توانست با حضور ر نمایش های مختلف موفقیت های زیادی به دست بیاورد.

سام کبودوند نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1392 در فیلم آذر، شهدخت، پرویز و دیگران به کارگردانی بهروز افخمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سام کبودوند محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهدی فخیم‌زاده، مانی حقیقی، گوهر خیراندیش و رامبد جوان را تجربه کرد.

 

 

بیوگرافی آزاده سیفی

آزاده سیفی متولد سال ۱۳۶۸ در مشهد و دانش آموخته رشته کارشناسی مهندسی عمران است که کار بازیگری را با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری آغاز کرده و سپس وارد سینما شد.

او دوره های آزاد بازیگری را در کانون سینماگران جوان گذرانده و سپس وارد عرصه هنر و سینما شده است.

این بازیگر جوان در اولین تجربه حضور جدی خود در مجموعه تلویزیونی پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی ایفای نقش داشته که بازی مخاطب پسندی را نیز به نمایش گذاشت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.