متن و پیام تبریک روز جهانی مهربانی 2021 +عکس نوشته استوری و پروفایل

متن تبریک روز جهانی مهربانی 2021 +عکس نوشته استوری و پروفایل را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

   

مهربانی یعنی داشتن نیت خوب، گرمی، شفقت و عشق به کسی. یک عمل محبت آمیز می تواند قلب ما را پر از شادی کند، اما در برنامه های شلوغ خود، گاهی اوقات وقت خود را برای انجام یک حرکت رضایت بخش و انسان دوستان برای یک دوست، یکی از اعضای خانواده، یک عزیز یا یک غریبه از دست می دهیم.

 متن تبریک روز جهانی مهربانی با عکس نوشته + تاریخچه

روز جهانی مهربانی، یک روز جهانی برای ترویج اهمیت مهربانی با یکدیگر، خود و با جهان است که در سراسر جهان در 13 نوامبر جشن گرفته می‌شود. هدف آن تقویت این است که این دوستی که همه ما را به هم پیوند می‌دهد و دارای قدرت بی‌نظیر پل زدن است تاریخچه روز جهانی مهربانی به سال 1997 باز می گردد، زمانی که جنبش جهانی مهربانی میزبان اولین کنفرانس در توکیو، ژاپن بود که سازمان های همفکر از سراسر جهان را گرد هم آورد. در بسیاری از کشورها مانند کانادا، استرالیا، نیجریه و امارات متحده عربی مشاهده می شود. در سال 1998 بود که این روز به یک جشن سالانه تبدیل شد.

 متن و پیام تبریک روز جهانی مهربانی 2021 +عکس نوشته استوری و پروفایل

متن و پیام تبریک روز جهانی مهربانی

باید در روز جهانی مهربانی به خاطر داشته باشید که فقط کمی جرقه مهربانی لازم است تا یک طوفان عظیم آفتاب را به روز دیگران بیاورید. روز جهانی مهربانی مبارک.

 

به مناسبت روز جهانی مهربانی، از خدا می خواهم که به همه ما توفیق دهد که همیشه مهربان باشیم، همیشه به مردم کمک کنیم، همیشه کارهای خوب انجام دهیم زیرا نه تنها در ما تغییر ایجاد می کند، بلکه دنیای اطراف ما را نیز تغییر می دهد. روز جهانی مهربانی بر شما مبارک باد.

 

تبریک روز دختر به رفیق و دوست صمیمی + پیام تبریک روز دختر

زندگی زمانی راحت تر و زیباتر می شود که بتوانیم خوبی های دیگران را ببینیم و مهربان باشیم. بهترین آرزوها در این روز جهانی مهربانی.

عکس نوشته روز جهای مهربانی

یک شمع هرگز نمی تواند نور خود را هنگام روشن کردن شمع دیگر از دست بدهد. نور را روشن کن و در این روز مهربان باش. بهترین آرزوها در این روز جهانی مهربانی.

 

گاهی تمام چیزی که هر کسی برای شاد بودن نیاز دارد یک عمل کوچک مهربانی است. روز جهانی مهربانی را برای شما آرزومندم.

.........

اگر پتانسیل و قدرت این را دارید که با تمام قلب و روح خود سخاوتمند باشید، پس این قدرت را دارید که عمیق ترین احساسات را لمس کنید و سخت ترین قلب ها را آب کنید. روز جهانی مهربانی مبارک!

 

هرگز فرصتی را برای انجام حتی کوچکترین عمل محبت آمیز از دست نده. زیرا هرچقدر هم که کوچک باشد هرگز هدر نمی رود. روز جهانی مهربانی مبارک!

تصاویر روز جهانی مهربانی

شما هرگز آنقدر مشغول نیستید که نتوانید به دیگران فکر کنید. شما هرگز آنقدر مشغول نیستید که نتوانید دست کمک خود را دراز کنید. شما هرگز آنقدر مشغول نیستید که نتوانید سخاوتمند باشید. روز جهانی مهربانی مبارک!

.........

این دنیا مکانی بسیار شادتر و زیباتر برای زندگی با مهربانی خواهد شد. هرگز دست از مهربانی برندار. روز جهانی مهربانی مبارک!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.