بیوگرافی مینو شریفی و همسرش + اینستاگرام و عکس های خصوصی

 مینو شریفی بازیگر جوان و خوش آتیه کشورمان که توانسته است به خوبی از پس نقش هایش بر آید. با بیوگرافی این بانوی هنرمند با ما همراه باشید   

بیوگرافی مینو شریفی

مینو شریفی متولد 21 آذر سال 1366 در سنندج است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی است و در کنار بازیگری درحوزه تحصیلی اش نیز فعالیت می کند. از زندگی خصوص او اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و گویا هنوز ازدواج نکرده است. این بازیگر جوان در اینستاگرام فعالیت چندانی ندارد. 

مینو شریفی ورود به دنیای بازیگری را با  حضور در کلاس‌های بازیگری شروع کرد و با ایفای نقش در یک فیلم کوتاه هنرخود را به نمایش گذاشت و سپس به صورت حرفه ای و جدی وارد این حوزه از هنر شد.  او دوره فیلم سازی انجمن سینمای جوان را نیز در کارنامه خود دارد.


تصویر مینو شریفی در پوستر فیلم «درخت گردو» - خبرآنلاین
 

سوابق هنری مینو شریفی 

مینو شریفی با یک فیلم کوتاه با نام آینه های پریده رنگ به کارگردانی سالم صلواتی در سال 94 وارد دنیای بازیگری شد و با حضور در همین فیلم دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن پنجاه و چهارمین جشنواره منطقه ای سینما جوان را کسب کرد و کاندید بهترین بازیگر زن سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شد.

در سال 97 نیز در فیلم دم صبح و شیلان به کارگردانی سالم صلواتی حضور داشت. فعالیت جدی و حرفه ای او با بازی در فیلم درخت گردو به کارگردانی محمد حسین مهدویان در سال 98 رقم خورد و به صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شد.


بیوگرافی آرام جعفری و همسرش +عکس و ماجرای طلاق


بازی او در کنار بازیگران مشهوری چون پیمان معادی و مهران مدیری و مینا ساداتی تاثیر خوبی در آینده شغلی او گذاشت. بازی قوی و زیبای او در فیلم درخت گردو باعث شد که او بتواند در اولین حضورش در سینما نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شود.

این روزها نیز مینو شریفی مشغول ایفای نقش در سریال نمایش خانگی خسوف است.

برای دیدن عکس های این بازیگر جوان با ما همراه باشید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.