گفتگوی اختصاصی با (رامانا سیاحی) مدل و بازیگر/ بدل ایرانی آنجلینا جولی نیستم!

فیلم گفتگوی اختصاصی و بیوگرافی «رامانا سیاحی» بدل ایرانی آنجلینا جولی و صحبت‌های جالب او در رابطه با شباهتش به آنجلینا جولی

   

 

مطلب نیو –  رامانا سیاحی دختر ایرانی که شباهت زیادی به آنجلینا جولی بازیگر هالیوودی دارد مصاحبه‌ای عنوان کرد:

از اینکه واژه بدل را به من اختصاص می‌دهند ناراحت می شوم زیرا من هیچ تلاشی نکردم که به آنجلینا جولی شباهت پیدا کنم و شباهتی که بین من و ایشان وجود دارد به طور طبیعی و خدادادی است او ادامه داد که ولی بعضی وقتها پیش می‌آید که دو نفر شبیه هم باشند و این چیز عجیبی نیست.

  عکس/ مهران غفوریان عکسی از خود در کنار مادرش را به اشتراک گذاشت
 
نمایشگر ویدیو
 
 
00:00
 
04:58

بیوگرافی رامانا سیاحی

رامانا سیاحی متولد ۲۰ مهر ماه ۱۳۶۴ در تهران است پدر او عرب و مادرش و می گوید: بسیار خوشحال هستم که عرب هستم. پدر رامانا جانباز ۶۰ درصد شیمیایی است و علاقه بسیاری به شهدا دارد و اکثر اوقات بر سر مزار آن ها حاضر می شود.


عکسهای رامانا سیاحی آنجلینا جولی ایرانی + بیوگرافی رامانا سیاحی

 

فعالیت هنری رامانا سیاحی

رمان سیاهی به خاطر شباهتش با آنجلینا‌جولی وارد حرفه مدلینگ شده بود ولی به تازگی عنوان کرد که به بازیگری تئاتر هم راه پیدا کرده و چند فیلم کوتاه بازی کرده است.

 

بیوگرافی امیر جدیدی بازیگر و همسرش و مادرش هایده احدی +عکس

عمل جراحی رامانا سیاحی

رامانا سیاحی عنوان کرد: هیچ عمل جراحی روی صورتم انجام ندادم که شبیه به آنجلینا جولی شوم عده ای گویند که عمل کرده تا شبیه آنجلینا جولی شود اگر با عمل می توانستیم خود را شبیه کسی کنیم الان همه با عمل خود را را شبیه بازیگر مورد علاقه شان می کردند.

  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.