عکس های پروفایلی عاشقانه برای (استوری اینستاگرام)

کتاب زندگی را ورق بزنید. از کودکی تا پیری، دوران شیطنت های کودکی، مدرسه، دانشگاه، ازدواج، کار، کهنسالی. روزمرگی های زندگی را به این کتاب اضافه کنید. حالا شروع کنید به خواندن کتاب زندگیتان، صفحه صفحه اش را ورق بزنید، زود خسته خواهید شد از خواندنش؛ از روزهایی که گذشت.   تنها قصه جذاب کتاب زندگی شما فقط یک چیز می تواند باشد؛ عشق. اگر در داستان خود عشقی را تجربه کردید هر چند کوتاه، هر چند تلخ، مطمئن باشید جذاب ترین داستان خود را نوشته اید.

عشق به داستان شما رنگ می دهد، پس اگر کتاب را نوشتید و در صفحات آن حتی برای چند خط از عشق و تجربه اش گفتید بدانید برده اید. عشق ناب ترین حس و زیباترین تجربه آدمی ست. آدم های بسیاری را دیده ام که رفته اند پیش از آنکه عاشق شده اند، آنها درنیافتند که عشق نفس و ذات حقیقی دنیاست و از وجود عشق دنیا معنا می گیرد.

 

عکس پروفایل شب قدر 1400 و عکس نوشته شب قدر استوری اینستاگرام

همچنین بخوانید؛  عکس نوشته و پیام تبریک تولد دختر تیرماهی + استوری برای دختر متولد تیرماه
 

عکس نوشته های عاشقانه پروفایلی و اینستاگرامی

 

 زندگی اجبار است … مرگ انتظار است 

 عشق یک بار است … جدایی دشوار است 

ولی یاد تو تکرار است 

 

عکس نوشته های عاشقانه پروفایلی و اینستاگرامی

 

من آهنگ غریب روزگارم.

غمی بی انتها در دام دارم.

تمام هستی ام یک قلب پاکست.

که آن را زیر پایت می گذارم

 

عکس نوشته های عاشقانه پروفایلی و اینستاگرامی

 

دریا چه دل پاک و نجیبی دارد / چندیست که حالات عجیبی دارد

این موج که سر به سخره ها میکوبد / با من چه شباهت عجیبی دارد 

 

عکس نوشته های عاشقانه پروفایلی و اینستاگرامی

 

با عشق تو

بی نیازم از هرچه که هست

و با عشق تو

چاره سازم هر انچه که نیست

دوست دارم عشقم

 

عکس نوشته های عاشقانه پروفایلی و اینستاگرامی

 

زندگی قافیه باران است ، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند

تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی

 

عکس نوشته های عاشقانه پروفایلی و اینستاگرامی

 

از زمانی که رفته ام هرروز دلم برایت تنگ می شود

وقتی برگشتم به تو ثابت می کنم که چقدر دوستت دارم

 

عکس نوشته های عاشقانه پروفایلی و اینستاگرامی

 

عشق تک یعنی چشمه ای از جنس نور / نور یعنی یک سلام از راه دور 

 

عکس نوشته های عاشقانه پروفایلی و اینستاگرامی

 

از هجر تو دیوانه و حیرانم / من عاشق و دیوانم / من تشنه ی دیدارم / بر گرد که بی تو سخت بیمارم 

 

عکس نوشته های عاشقانه پروفایلی و اینستاگرامی

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.