بیوگرافی امیررضا دلاوری و همسرش

 امیررضا دلاوری بازیگر کشورمان متولد سال ۱۳۵۵ میباشد و در ادامه با بیوگرافی این بازیگر برجسته با ما همراه باشید   

امیررضا دلاوری متولد هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران می باشد و بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون است پدرش بازنشسته نیروی هوایی و مادرش دبیر ریاضی می باشد دو برادر کوچکتر از خود دارد به نام های احسان و اشکان.

تحصیلات

امیر رضا دلاوری دیپلم علوم تجربی دارد

 

امیر رضا دلاوری
امیر رضا دلاوری

 

آغاز فعالیت هنری

امیررضا دلاوری فعالیت خودش را از دوره دبیرستانم آغاز کرد و با تئاتر مدرسه کار خودش را شروع کرد در ابتدا سال ۷۳ نمایشی به نام «العشق به قوت العشق»  را کار کرد اما به دلایل این نمایش اجرا نشد و چند سال بعد اجازه اجرا گرفت که آن زمان دیگر امیررضا دلاوری همراهان گروه نبود اما پس از آن در سال ۱۳۷۴ برای اولین بار کار تصویری از آقای دلاوری منتشر شد آن هم یک کلیپ موسیقی بود که توسط آقای مسعود آب‌پرور ساخته شده بود که استارت معرفی شدن دلاوری از این کلیپ خورده شده و پس از آن در سریال مهر خوبان و ترور ایفای نقش کرد.

 

امیر رضا دلاوری
امیر رضا دلاوری

 

بیوگرافی بازیگران سریال مهر طوبی +زمان پخش از شبکه تماشا

ازدواج

امیررضا دلاوری با خانم الهام مرادی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام دیار می باشد به گفته آقای دلاوری دیار به او خیلی وابسته می‌باشد و در خانه با هم بازی می کنند ساز می زنند و می‌خواند.

 

امیر رضا دلاوری
امیر رضا دلاوری

 

علایق

آقای امیر رضا دلاوری به ورزش بوکس علاقه دارد و حتی برای دخترش نیز دستکش بوکس خرید و گاهی در خانه با هم بوکس بازی می کنند. علاوه بر آن به موسیقی نیز علاقه دارد و سه سال را به صورت حرفه ای می نوازد از جمله تار سه تار و تنبک و حتی پیشنهاد برگزاری کنسرت را نیز تا کنون داشته است در زمینه ورزش ورزش های رزمی را بیشتر دوست دارد مثل ووشو سبک ساندا که در این زمینه نیز فعالیت می کند و تا کنون نیز موفق شده که در رشته رزمی به نام هان مادانگ در تهران برنده یک مدال نقره و دو مدال برنز بشود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.