بیوگرافی محبوبه بیات بازیگر قدیمی و همسرش

محبوبه بیات بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران نیز پس از مهاجرت کشف حجاب کرد از عملکرد دولت انقاد کرد. بیات همچنین بعد از خروج از کشور از بازی در فیلم های مسعود ده نمکی اظهار ندامت کرده است.  

محبوبه بیات بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پس از مهاجرت به فرانسه و سکونت در پاریس کشف حجاب کرده و با انتشار ویدیویی نسبت به اوضاع کنونی مردم در ایران انتقاد کرد و خود را همدرد مردم دانست. اگر چه محبوبه بیات در سال ۹۳ به فرانسه مهاجرت کرده و در آنجا پناهنده شده بود، با انتشار یک ویدیو انتقادی در روزهای اخیر بار دیگر خبرساز شده است هر چند قبل از این نیز با حضور ویدیویی در یک شبکه ماهواره ای خارج از کشور از خروج خود از ایران خبر داده بود. در ویدیو تازه منتشر شده، محبوبه بیات بدون حجاب ظاهر شده و از عملکرد دولت انتقاد می کند.

بیوگرافی و سوابق هنری محبوبه بیات

 

بیات در مهرماه سال ۹۳ و در سن ۶۵ سالگی به فرانسه مهاجرت کرد. محبوبه‌ بیات با نام اصلی کلثوم بیات مختاری متولد ۲ اسفند ۱۳۲۸ در شهر مشهد و دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد، وی عضو تئاتر اداره فرهنگ و هنر مشهد از سال ۱۳۵۰ و بعد اداره تئاتر تهران بوده است. این بازیگر پیشکسوت در سال ۱۳۵۳ با بازی در فیلم «گوزن‌ها» به کارگردانی مسعود کیمیایی وارد سینمای ایران شد و بعد از انقلاب نیز به عنوان بازیگری مطرح به فعالیت‌های خود ادامه داد. بیات بعد از خروج از کشور از بازی در فیلم های مسعود ده نمکی اظهار ندامت کرده است.

بیوگرافی بازیگران

محبوبه بیات: به خاطر ممنوع کار بودن در فیلم ده‌نمکی بازی کردم

 

بیوگرافی آرش نادی بازیگر نقش علی در سریال خانه سبز

بیات در مورد حضورش در فیلم «رسوایی» ساخته مسعود ده نمکی نیز چنین گفت: « حضور در این فیلم باعث شرمندگی من است اما تنها به خاطر ممنوع از فعالیت بودنم، در این فیلم بازی کردم. دوستانم تا حدودی من را ترغیب کردند که به نوعی در کاری حضور داشته باشم تا ممنوعیت فعالیتم لغو شود…من آن زمان دنبال خانه‌ای می‌گشتم و مشغول اسباب‌کشی بودم. دستیار آقای ده‌نمکی، یعنی آقای گودرزی به من گفت که حاجی دستش باز است؛ تو بیا کار را قبول بکن؛ ما آن کارها را برایت انجام می‌دهیم». متن مصاحبه کامل محبوبه بیات پس از خروج از ایران را می توانید در این لینک مطالعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.