فوت نماینده مجلس ایران بر اثر کرونا؛ آمار روزانه فوتی‌ها باز هم از ۲۰۰ نفر گذشت

فوت نماینده مجلس ایران بر اثر کرونا؛ آمار روزانه فوتی‌ها باز هم از ۲۰۰ نفر گذشت

سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ و بالا رفتن مجدد آمار روزانه جان‌باختگان این بیماری در ایران خبر داد.  خبرگزاری ایرنا

سیما سادات لاری بعد از ظهر دوشنبه ۲۳ تیر با اعلام این که طی شبانه‌روز گذشته ۲ هزار و ۳۴۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در ایران شناسایی شده گفت که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۲۵۹ هزار و ۶۵۲ نفر از جمعیت کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.


لاری، تعداد فوتی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته را ۲۰۳ نفر اعلام کرد و افزود که از تا کنون در مجموع ۱۳ هزار و ۳۲ نفر در ایران بر اثر ابتلاء به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند. سخنگوی وزارت بهداشت همچنین آمار بهبود یافتگان را ۲۲۲ هزار و ۵۳۹ نفر اعلام کرد و گفت که هم اکنون ۳ هزار و ۳۷۵ نفر از بیماران کرونایی در وضعیت شدید و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

از روز سه شنبه گذشته که آمار روزانه فوتی‌های کرونا در ایران به رکورد ۲۰۰ نفر رسید، این دومین بار است که شمار روزانه جان‌باختگان این بیماری از ۲۰۰ نفر فراتر می‌رود.

فوت یک نماینده مجلس

رسانه‌های ایران از فوت عیسی جعفری، نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس یازدهم بر اثر ابتلا به بیماری کرونا و زونا خبر دادند.

جعفری که روز دوشنبه در ۴۹ سالگی درگذشت، در مجلس هشتم نیز نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس بود.

تا کنون چند نماینده در دوره‌های قبلی و فعلی مجلس بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.