بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + تصاویر

 

بیوگرافی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ + آدرس اینستاگرام پاشا جمالی به همراه تصاویر شخصی او را در ادامه مشاهده نمایید.

یکی از بازیگران سرشناس کشورمان آقای پاشا جمالی این روزها در حال بازی در سریال نون خ می باشد

مجموعه ای به کارگردانی آقای سعید آقاخانی که در کردستان فیلمبرداری شده را برای عید نوروز ۹۸ از شبکه اول سیما بر روی آنتن رفته است

  بیوگرافی پاشا جمالی

آدرس پیج اینستاگرامش instagram.com/pashajamali

او متولد دهه شصت بوده و در سریال نون خ نقش مهیار را بر عهده دارد که تصمیم دارد ازدواج کند و به خواستگاری دختر نوری می رود و در جریان این مجموعه و سناریو اتفاقات جالبی برای به وجود می آید

بیوگرافی پاشا جمالی / مهیار نون خ

در عید نوروز ۱۳۹۸ این مجموعه ای دوست داشتنی با ژانر طنز از شبکه اول پخش می شود که باعث استقبال بسیار زیاد مردم از این مجموعه تلویزیونی شده است و بسیاری از مردم را از اول نوروز در مقابل شبکه اول سیما نشانده

پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار در سریال نون که در حال حاضر یکی از بهترین های این مجموعه به شمار می آیند

این بازیگر سرشناس کشورمان با سریال شهرزاد به شهرت رسید و در نقش اصغری بازی کرد

بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ

مجموعه شهرزاد یکی از بهترین مجموعه های تلویزیونی سال‌های اخیر بوده که استقلال بسیار زیاد مردم روبرو گردیده است
این هنرمند دوست داشتنی بعد از مجموعه شهرزاد موفق شد که پیشنهادات بازیگری بسیار زیادی به او شود

از فیلم های سینمایی که بازی کرده میتوان به فیلم یک شهروند کاملا معمولی اشاره کرد که توسط آقای مجید برزگر کارگردانی شد و در سال ۱۳۹۴ بر روی پرده سینماها رفت

 

بیوگرافی و عکسهای سیامک شایقی کارگردان و همسرش

حالا با حضورش در مجموعه مولفه و نقش مهیار گامی بسیار بزرگ را در تلویزیون برداشته تا بتواند استعداد خود را به مخاطبان تلویزیونی هم نشان بده

بدون شک این مجموعه می‌تواند گام بسیار بلند و سکوی پرتابی برای او به سمت شهرت و محبوبیت در بین مخاطبان تلویزیونی گردد و یکی از همکاری‌های بسیار خوب او با آقای سعید آقاخانی باشد

عکس های جدید پاشا جمالی

پاشا جمالی در سالهای اخیر به خوبی نشان داده است که بازیگران بسیار با استعداد و توانمند کشورمان میباشد که در فیمل ها و سریال های مهمی بازی کرده و توجه مردم به خود جلب کرده است .

همچنین ببینید: بیوگرافی هدیه بازوند و شیدا یوسفی

او حالا به یک بازیگر درجه یک تبدیل شده که مردم بسیار دوستش دارد چرا که نقش های مهم و طنزی را بازی کرده که باعث شده مورد توجه قرار بگیرد.

حضور در سریال شهرزاد و نون خ برگ برنده ای برای او به شمار می آید و کارنامه ای بسیار موفقی را جمع آوری کرده است.

سریال نون خ که به دلیل علاقه مخاطبان تلویزیونی توسط برخی از شبکه های صدا و سیما بازپخش میشود به شهرت بیش از پیش پاشا جمالی افزوده است.

شبکه آی فیلم در جدید ترین برنامه های خود سریال نون خ را بر روی آنتن برده که باعث توجه دوباره مرد به بازیگران این مجمعه شده است.

فیلم شناسی پاشـا جمالی

جمالی در آثاری همچون یک شهروند کاملا معمولی، موریانه و سریال شهرزاد (فصل سوم) و شهرزاد (فصل دوم) و شهرزاد (فصل اول) به ایفای نقش پرداخته است. او توانسته با بازی در نقش اصغری در سریال شهرزاد محبوبیت خاصی بین مخاطبان این سریال بدست آورد.

در سال ۱۳۹۶ در فیلم سینما لونه زنبور تجربه جدیدی را کسب کرد و با بازی در نقش بابک توانست عملکردی بسیار خوبی را از خود نشان دهد و مورد تحسین کارشناسان سینمایی قرار بگیرد.

جدیدا نیز در سریال ن.خ سعید آقاخانی به ایفای نقش پرداخته و قرار است در ایام عید روی آنتن برود.

استعداد پاشا جمالی در سریال جذاب و پر بیننده شهرزاد توسط حسن فتحی کارگردان این سریال کشف شد.

وی توانست در نقش اصغری شاگرد مغازه ی فرش فروشی هاشم خان دماوندی (با بازی مهدی سلطانی سروستانی) خوش بدرخشد.

اصغری عاشق دختر هاشم شده و تمام تلاشش را می کرد تا به وی ابراز علاقه کند.

پاشا جمالی در سریال شهرزاد با مهدی سلطانی سروستانی، نهال دشتی، ترانه علیدوستی، محمود پاک نیت، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار و … همبازی بود.

درخشش در نقش مهیار سریال نون خ

اگر بیننده فصل اول سریال ن خ باشید بازی مهیار را که در نقش خواستگار روژان و داماد خانواده نورالدین خانزاد است را دیدید

فصل اول سریال نون.خ به سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما تولید شد و اکنون نیز فصل دوم آن از جمعه ۲۲ فروردین ماه ۹۹ روی آنتن شبکه یک رفته است.


مهیا پسر ساده ای بوده که در فصل اول نون خ نامزد روژان بود و در فصل دوم همسر او میباشد پسری که در فصل دوم در یک شرکت کار میکند که برای دختران دم بخت خواستگار سوری میفرستد تا آنها را خوشحال کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.