علیرضا زیبا حالت منفرد کیست؟

علیرضا زیبا حالت منفرد کیست؟

از زمان آغاز محاکمه بابک زنجانی، نام شخص “ع ز م” هم گه گاهی در دادگاه اعلام می شد. اولین بار در سال سال ۱۳۹۴ “سید حمید حسینی” یکی از اعضای هیات مدیره اتحادیه صادر کنندگان نفت و گاز و پتروشیمی در دست نوشته ای به وجود شخصی مرموز در پرونده بابک زنجانی اشاره کرد 

  و وکیل بابک زنجانی اینگونه وی را معرفی کرد که : «زنجانی به شخصه در عملیات اجرایی خرید و فروش نفت نقش نداشت و خیلی از کارها از طریق تلفن و ایمیل انجام می شد اما این فرد (علیرضا زیبا حالت منفرد) در عملیات اجرایی خرید و فروش نفت نقش اساسی داشت.»

علیرضا زیبا حالت منفرد کیست؟

دستگیری علیرضا زیبا حالت منفرد
علیرضا زیبا حالت منفرد توسط پلیس اینترپل در کشور دومنیکا (جزیره‌ای در دریای کارائیب) دستگیر شد و دی ماه سال ۹۵ دادستان تهران از دستگیری فردی مرتبط با پرونده بابک زنجانی خبر داد که منظور علیرضا زیبا حالت منفرد بود : “متهم دستگیر شده که زیبا حالت منفردزیبا حالت منفردزیبا حالت منفرد در خصوص اخذ مجوز فعالیت و خرید بانک اف. آی. آی. بی توسط متهم اصلی پرونده محسوب می‌شود.”

برگزاری دادگاه علیرضا زیبا حالت منفرد
پس از گذشت سه سال دادگاه علیرضا زیباحالت منفرد، مشهور به جعبه سیاه پرونده بابک زنجانی به جریان افتاد و وی در همان جلسات اول گفت که بابک زنجانی و تیمش تقصیر‌ها را گردن او انداخته اند.

بیوگرافی نگار معظم خواننده شیرازی

بیوگرافی علیرضا زیبا حالت منفرد
علیرضا زیبا حالت منفرد متولد ۲۰ آبان ماه سال ۱۳۵۲ در تهران است و یک خواهر و یک برادر بزگتر از خود دارد. در سن ۲۰ سالگی ازدواج کرده در خانه‌ ای استیجاری در جنوب شهر تهران ساکن شد. شغل ابتدایی او تدریس مبانی کامپیوتر بود تا اینکه مانند بابک زنجانی، ازمسیر رانندگی به این نقطه رسید.

علیرضا زیبا حالت منفرد، آغاز فعالیت اقتصادی اش را با رانندگی خودرو یکی از مقامات میانی دولتی آغاز کرد. جالب آنکه بابک زنجانی نیز مدعی بود که پس از اینکه در دوران سربازی راننده مرحوم نوربخش در بانک مرکزی بود توانست پیشرفت های اقتصادی اش را آغاز کند اما این موضوع از سوی دولت هرگز تائید نشد و در حد اداعا باقی ماند..

شرکت لیزینگ خودرو عامل تغییر مسیر زندگی زیبا حالت منفرد
زیبا حالت منفرد شخصی جاه طلب بود و همین موضوع باعث شد در همان سال‌های جوانی، بدون داشتن سرمایه و به وسیله چک‌های مدت دار اولیه‌، یک باشگاه‌ بدنسازی تهران را دایر کند. او سرمایه این کار را به وسیله چک‌های مدت دار تامین کرد و کمتر از یک سال طول نکشید که طلبکاران پول خود را از او طلب کردند و در نتیجه منفرد بابت چک‌های بی محل راهی زندان شد. وی مدتی را در حبس گذراند تا اینکه آزاد شد و پس از آن، وارد بازار معاملات خودرو شد. او شرکت لیزینگ خودرو راه انداخت و در مدت کوتاهی، در حالیکه ۲۷ سال سن داشت، صاحب ۲ نمایندگی فروش خودرو لیزینگ خودروسازی‌های مشهور شد.

بیوگرافی یاسین رامین همسر مهناز افشار

این روند ادامه داشت تا اینکه زیباحالت منفرد با گسترش فعالیت لیزینگی خود، تصمیم به مهاجرت به مالزی گرفت. او به این کشور آزاد به لحاظ اقتصادی رفت و وارد بازر سنگ های قیمتی و فعالیت های آموزشی شد و مدرسه ای برای ایرانیان مقیم مالزی تاسیسی نمود. این اقدامات وی، شخصیتی فرهنگی برای زیبا حالت منفرد در مالزی به وجود آورد و توجه و اعتماد مقامات مالزی را به خود جلب کرد و باعث شد از سوی مقامات مالزی به مقام ایالتی داتو رسید.

آغاز ارتباط علیرضا زیبا حالت منفرد با بابک زنجانی

تمساح خلیج فارس کیست؟

پیشرفت علیرضا زیباحالت منفرد در مالزی نقطه شروع ارتباط او با بابک زنجانی بود. بابک زنجانی در اوج فعالیت های اقتصادی اش در دوران تحریم و دولت احمدی نژاد، با چراغ به دنبال افرادی مشابه وی می گشت. به همین سبب، زیباحالت منفرد را به نوعی به کارچاق کن یا کارگزار خود در مالزی تبدیل کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.