مادر میترا استاد کیست؟ مصاحبه

مادر میترا استاد کیست؟ مصاحبه


مادر میترا استاد پس از وقوع قتل دخترش در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که از خون دخترش نخواهد گذشت. مادر میترا توضیح داد که میترا تحصیل کرده بود، لیسانس حسابداری داشت و به دلیل علاقه اش به بازیگری در چند فیلم هم بازی کرده بود. مثلا در فیلم “باران” برای ایفای نقش خوبش جایزه هم گرفته بود.   

سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل نجفی کیست؟

میترا استاد پیش از ازدواج با محمدعلی نجفی یکبار ازدواج کرده بود و یک پسر نوجوان داشت. مادر میترا استاد در خصوص زندگی پیشین دخترش اینگونه توضیح داده است که : «همسر سابق میترا مهندس است. میترا و همسر اولش به دلیل مشکلات شخصی که میترا با وی داشت از یکدیگر جدا شدند. ۶ یا ۷ ماه قبل هم، میترا به عقد نجفی درآمد.

مادر میترا استاد وقتی متوجه شد قاتل دخترش میترا، دامادش است گفت: «من از خون دخترم نمی‌گذرم و برای قاتلش قصاص می‌خواهم.»

مادر میترا استاد از خون دخترش نمی گذرد

مادر میترا استاد کیست؟ مصاحبه

نوه ام مهیار (پسر میترا استاد) همیشه به ما می‌گفت که میترا با نجفی اختلاف دارد.حتی دخترم ساعت ۴ و نیم بامداد سه‌شنبه ۷ خرداد یعنی درست چند ساعت قبل از اینکه به قتل برسد، به برادرش پیام داده بود که تا الان با نجفی درگیر بوده ام.

دریا صفایی کیست؟ زن ایرانی پارلمان بلژیک

اما من و برادرش میترا را دلداری دادیم که به خاطر مهیار حرفی نزن. مهیار امتحان ریاضی داشت و این درگیری‌ها در روحیه او تأثیر می‌گذاشت.تا اینکه دیروز صبح مهیار هراسان تماس گرفت و خبر مرگ میترا را داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.