بیوگرافی و عکس های شادی مختاری بازیگر نقش ندا در سریال دلدار

شادی مختاری بازیگری است که ایفاگر نقش ندا در سریال دلدار به کارگردانی برادران محمودی است در ادامه مصاحبه ای از شادی مختاری که با جام جم انجام داده را می خوانید.

بیوگرافی و عکس های شادی مختاری بازیگر نقش ندا در سریال دلدار


شادی مختاری بازیگر نقش ندا در سریال دلدار متولد 19 فروردین 1373 است.

 

 

محمودی کارگردان سریال دلدار درباره انتخاب بازیگران سریال گفته است: ما همیشه در کارهایی که می‌سازیم بازیگران جدید را هم معرفی می‌کنیم. در این سریال هم بازیگری به نام شادی مختاری را معرفی می‌کنیم که نقش همسر برادر رونا را بازی می‌کند. دلدار، اولین کار تلویزیونی مختاری است.


شادی مختاری بازیگریست که اولین تجربه تلویزیونی او سریال دلدار برادران محمودی می باشد.

شادی مختاری درباره نقشش در این مجموعه به جام‌جم گفته است: در این سریال نقش ندا را بازی می‌کنم که همسر پسر خانواده نظری است و نقش همسرم به نام رامین را سجاد دیرمینا بازی می‌کند. ندا را در لباس شخصیتی می‌بینیم که برای زندگی‌اش خیلی تلاش و مبارزه کرده و سعی می‌کند هر طور شده مراقب زندگی‌اش باشد و آن را نگه دارد.

وی ادامه می‌دهد: در واقع ندا، نمونه یک زن واقعی است که نگران زندگی است. خوشحالم که برادران محمودی این فرصت را در اختیار من گذاشتند تا نقش ندا را بازی کنم. امیدوارم مردم هم دوست داشته باشند. فیلمنامه سریال دلدار خیلی جذاب نوشته شده و کار با برادران محمودی فوق‌العاده است و خیلی به من کمک کردند تا کاراکتر را درست در بیاورم. در مجموع چالش‌هایی که ندا در زندگی دارد برایم جای کار بسیاری گذاشت تا بتوانم نقش را جذاب در بیاورم.

شادی مختاری در سریال دلدار در کنار بازیگرانی چون الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق و بهزاد فراهانی به ایفای نقش پرداخته است.

سریال دلدار روایتگر قصه زندگی یک دانشجوی نخبه به نام آرش است که بعد از بیماری مادرش و به خاطر تامین کردن هزینه درمان، درس و دانشگاه را رها می‌کند. او بعد از مدتی تصمیم می‌گیرد اپلیکیشنی که در دانشگاه طراحی کرده بود را راه‌اندازی کند، اما در این مسیر نیاز به سرمایه دارد. از سوی دیگر در مسیر زندگی با دختری رو‌به‌رو می‌شود و ..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.