جشن تولد ۷۴ سالگی اسدالله یکتا در کنار پسرها و نوه هایش

اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینمای ایران از قبل انقلاب تاکنون بوده است. او ازدواج کرده و چندین فرزند و نوه دارد. امروز در پرشین وی می خواهیم ویدئویی از جشن تولد اسدالله یکتا بازیگر در سن ۷۴سالگی اش را برای شما قرار دهیم که او در اینستاگرام منتشر کرد.

  

جشن تولد اسدالله یکتا بازیگر

در این ویدئو جشن تولد اسدالله یکتا بازیگر را می بینید که او منتشر کرد و نوشت:

تولدم مبارک ممنونم از خدایی که بهم یک سال دیگر فرصت زندگی کنار شما را داد… هفتاد و چهار سالگی در کنار فرزندانم.

ویدئویی از جشن تولد اسدلله یکتا

بد نیست درباره اسدالله یکتا بیشتر بدانید

اسدالله یکتا با نام شناسنامه ای اسدالله انصاری یکتا در ۲۳ آذر سال ۱۳۲۶ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی سیکل می باشد و در ورامین زندگی می کند.به طور ذاتی و بدون تحثیلات آکادمیک وارد بازیگری شده است.

بازیگر پیشکسوتبازیگر پیشکسوت

شروع بازیگری

از تئاتر شروع کرده و به عنوان بازیگر سال هاست که در همه عرصه های تئاتر و تلویزیون و سینما کار کرده است.بازیگر قدیمی که تاکنون زحمات زیادی با اجرای نقش های متفاوت برای هنر سینما کشیده است و حق مطلب برای او تاکنون ادا نشده است.استارت بازیگری او به دلیل شرایط خاص بدنی و کوتاهی قدش خورد و بطور اتفاقی در یک تئاتر زمانی که نوجوان بود از او دعوت به همکاری می شود.

بیوگرافی و اینستاگرام «ایکر کاسیاس»


جشن تولد اسدالله یکتا بازیگراسدالله یکتا

فعالیت در قبل از انقلاب

از ۱۴ سالگی با بازی در فیلم مراد و لاله در سال ۱۳۴۴ وارد سینما می شود و سپس با نمایش آش کاسه یه ملاقه همراه شد اولین دستمزدی که گرفت ۵۰۰ تومن بود و که برای پدر و مادرش لباس خرید . به بهانه جشن تولد اسدالله یکتا بازیگر درباره او بیشتر صحبت می کنیم.

جشن تولد اسدالله یکتا بازیگراسدالله یکتا بازیگر و فرزندانش

بازیگری بعد از انقلاب

بعد از انقلاب در سریال چاق و لاغر به مناسبت دهه فجر بازی کرد که نقش چاق را ایفا کرد. همچنین تاکنون در فیلم و سریال هایی چون زندانی‌ها (١٣٩٧)، چهارراه استانبول (۱۳۹۶) کویر آرام (۱۳۹۶)، دخمه (۱۳۹۶)، کویر آرام (۱۳۹۶) دارکوب (۱۳۹۶) ، نهنگ عنبر ۲،خفگی (۱۳۹۵) ماه تی تی (۱۳۹۵)، گشت ۲ (۱۳۹۵)، رسوایی (۱۳۹۱)، نیکان و بچه غول (۱۳۹۱)، مهمان بابا (۱۳۹۰)، صداست که می‌ماند (۱۳۹۰)، ننه نقلی و ..نقش آفرینی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.