بازیگر نقش نیلو سریال بیگانه ای با من است کیست؟

بازیگر نقش نیلو سریال بیگانه ای با من است کیست؟

بیوگرافی کامل مهشید جوادی بازیگر نقش نیلو در سریال بیگانه ای با من است به همراه عکس های شخصی و زندگینامه این چهره را با اینستاگرام وی ببینید.  

بیوگرافی مهشید جوادی

مهشید جوادی 2 بهمن 1374 در ارومیه متولد شد، بازیگر تئاتر و تلویزیون می باشد

پس از چندین سال فعالیت در صحنه تئاتر بالاخره توانست با سریال های تلویزیونی نقش آفرینی کند و به شهرت برسد، او در حال حاضر با سریال بیگانه ای با من است در حال نقش آفرینی است

تحصیلاتش تا مقطع لیسانس در رشته ریاضی فارغ التحصیل شده است، اولین تجربه بازیگری وی در یک سریال که از شبکه استانی پخش می شد توانست بدرخشد

شروع بازیگری

فعالیتشو روی صحنه تئاتر شروع کرد و اولین تجربه او جلوی دوربین نقش آفرینی سال 1394 در سریال حورمت بود که از شبکه استانی پخش شد و سپس سال 95 هم سریالی با محوریت دریاچه ارومیه با نام دریا از وی در شبکه شما پخش شد

همسر مهشید جوادی

این چهره مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است، شایعاتی در مورد زندگی خصوصی وی شده بود که حقیقت نداشت

شهرت بازیگری

اولین تجربه حرفه ای بازیگری او پس از چند سریال استانی، نقش آفرینی در مجموعه آنام بود که او در سال 1396 با سریال آنام در نقش جوانی مارال جلوی دوربین رفت و توانست به خوبی بدرخشد

بیوگرافی داوود غفاری (داوود هزینه) و همسرش

علاقه به نقاشی

خانم جوادی علاوه بر بازیگری، وارد رشته نقاشی رنگ روغن روی مقوا هم شده که استعداد زیادی هم در آن دارد و خیلی زود توانسته کارهایی حرفه ای بکشد

علاقه با مطالعه

قبلا زیاد اهل مطالعه نبوده ام ولی وقتی وارد حرفه بازیگری شدم ناخودآگاه به مطالعه علاقمند شدم خصوصا از وقتی که تحصیلات دانشگاهی ام تمام شد

مهشید جوادی در بچه مهندس | عکس های مهشید جوادی در بچه مهندس تا تولد ایرج  طهماسب

بازی در سریال بیگانه ای با من است

مهشید جوادی پس از حضور در چند سریال موفق، حال در سریال بیگانه ای با من است نقش نیلو را بازی می کند و توانسته در کنار بازیگرانی چون پرویز پورحسینی ، شبنم قلی خانی ، پژمان بازغی و.. تجربه بازیگری کسب کند

نقش نیلو و امیرعلی در سریال بیگانه ای با من است

اینستاگرام مهشید جوادی

در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه شخصی دارد، دوستان عزیز می توانید با کلیک روی اسم آبی رنگ زیر به صفحه وی هدایت شوید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.